Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krwawa Maria
Jako że mam zastój w narybku pyszczaków. Postanowiłem w moim inkubatorze zmienić nieco aranż i wprowadzić nowych mieszkańców. Akwarium z wątku:
http://forumakwarystyczne.eu/showthread.php?tid=1476
pomijając wystrój technicznie niewiele zmian, założyłem tylko gąbke na ssaniu ,a w zasadzie fizoline.

cdn.
Nie­rzad­ko ry­ba więcej powie
niż moc­no wy­gada­ny człowiek
Czyli dobrze trafiłem ;)

Xcover3
[Obrazek: baner1.gif]
Jaka fajna aranżacja, skromnie ale dobrze spasowane. Ale tam jest niebieskie światło?
No i fajnie :) Jeden likwiduje, drugi zakłada. Równowaga musi być na forum.
(12.09.2017 23:27)Kathe napisał(a): Ale tam jest niebieskie światło?
Są 4 białe i jedna niebieska. Ale chyba wymienie ją fs.
Kilimacik pasowałby pod muchomorki :)
fajniutkie ile tych ,,Marii,, tam masz?
Marysie przyjadą dzisiaj.
Robale dotarły. Wydaje się że aklimatyzują się dobrze. Jako ,że w tej kwesti jestem dla odmiany zielony, to mam kilka pytań. Chciałbym dokupić stado K.pigmeja i jakąś rybkę pływającą w ławicy ,która dała by sobie radę na kranówce. teraz kwestia karmienia. Wiem czym tylko jak podawać. Widzałem na filmach jakieś szklane taerzyki na których krewetki żerują. Chciałbym dodać jeszcze trochę mchu. Co polecacie.
(13.09.2017 22:14)Irek napisał(a): szklane taerzyki
Jak nie masz rurki którą by pokarm opadał na szkiełko to sobie odpuść, większość pokarmu i tak będzie poza karmidełkiem.
Raz że pokarmy popłyną z nurtem wody, dwa że krewetki i tak wyciągną żarcie i skitrają się po zbiorniku.
U mnie sprawdza się podstawka do świeczek tealight.
Tutaj masz zdjęcie:
http://forumakwarystyczne.eu/showthread....7#pid15437

Jest o wiele wyższa niż standardowe karmidełka. Pokarm wkładam za pomocą długiej pęsety.
Krewetki go nie wyciągają. Kwestia tylko odpowiedniego ułożenia karmidełka względem nurtu wody.
Podstawkę kupiłem w 1001 drobiazgów przy Wyszyńskiego za +/- 2zł.