Lubuska Grupa Akwarystów - Regulamin Forum, które tworzą ludzie z pasją i po to powstała LGA- jest przeznaczone dla wszystkich użytkowników internetu ceniących sobie dobrą atmosferę dyskusji, chcących dzielić się swoją pasją, wiedzą i chcących zawierać nowe przyjaźnie.

§ 1. Konto i rejestracja
1. Forum Lubuska Grupa akwarystów jest darmowe i jest dla każdego kto zaakceptuje Regulamin i dokona rejestracji
2. Będąc tutaj wyrażasz zgodę na działania Administracji polegające na: poprawianiu napisanych postów, załączników oraz ich modyfikowaniu kiedy naruszają prawo, dobro innych osób, będące niezgodnymi z Regulaminem, zawierające treści ogólnie obraźliwe, prowokujące kłótnie i niesnaski
3. Jeden Użytkownik to jedno konto - dublowanie kont jest zabronione i grozi usunięciem z Forum
4. Rejestrując się wyrażasz zgodę na przechowywanie podanych przez siebie danych w bazie LGA i otrzymywanie korespondencji od Administracji Forum
5. Mail, który podasz jest niezbędny do potwierdzenia rejestracji i komunikacji z Administracją.
6. To co zamieścisz na Forum może zostać użyte przez Administrację Forum do jego reklamy na zewnątrz nie powodując przekazania praw autorskich dla LGA i ograniczania praw do dysponowania przez Właściciela.
7. Nie podszywaj się pod kogoś innego, nawet przypadkowo - tutaj będzie działać Administracja przez usuwanie konta, avatara, sygnatury itp.
8. Konto decyzją Administracji może zostać usunięte za łamanie Regulaminu lub na prośbę Użytkownika

§ 2. Piszesz- myśl
1. Wolność słowa to ogromna wartość jednak zachowaj kulturę, szacunek dla drugiego człowieka jest najważniejszy, nie wyśmiewaj lecz tłumacz, radź i pomagaj. Nie zamieszczaj treści: prowokujących do wszczynania kłótni, rasistowskich, nic nie wnoszących do tematu, łamiących prawa autorskie, niezgodnych z prawem polskim, pornograficznych, wulgarnych i obraźliwych. Krótko - stosuj się do netykiety
2. Wątki zakładaj we właściwych działach, nie używaj wielkich liter na czacie i w pisanych postach, używaj opcji SZUKAJ, żeby nie dublować tematów, unikaj stwierdzeń ogólnikowych ( POMOCY, RATUNKU). Podaj krótko konkretny temat - wszystkim będzie łatwiej pomóc
3. Masz prawo do edycji i usunięcia każdego napisanego posta - jeśli czas na to minął poproś o to Administrację. Jednak myśl co piszesz aby nie było powodów do tego by to później usuwać
4. Napisany przez Ciebie post to Twoja opinia, Twój pogląd, a nie zdanie i opinia Forum oraz Administracji. LGA nie odpowiada za treści zamieszczone przez Użytkowników
5. Staraj stosować się do zasad ortografii i interpunkcji, niech Twoje posty wyglądają schludnie i dobrze.
6. Masz problem z innym Użytkownikiem - nie rób tego publicznie, staraj się rozwiązać problem prywatnie, jeżeli się nie da skontaktuj się z Administracją. Do komunikacji z użytkownikami możesz użyć PW (prywatnych wiadomości), do których nikt postronny nie będzie miał dostępu ani nie będzie ich modyfikował
7. Cytujesz treści - podaj źródło ich pochodzenia, autora. Sam bierzesz odpowiedzialność prawną za to co zamieścisz.
8. Możesz zamieszczać zdjęcia w postaci załączników do rozmiaru 500KB (na razie, ale będzie lepiej)
9. Cytuj krótko i to co jest przedmiotem Twojego odnoszenia się do treści
10. Jeśli widzisz przypadki łamania regulaminu lub niestosownego zachowania innego Użytkownika - zgłoś ten fakt do Administracji poprzez PW lub używając przycisku "zgłoś" przy poście. Nie upominaj na własną rękę innych, to prowadzi do niepotrzebnych konfliktów

§ 3. Awatary i podpisy (sygnatury)
1. Awatar powinien być skromny i nie rozpraszający innych użytkowników. Jeśli chcesz się wyróżniać wykaż się w inny sposób
2. Możesz zamieścić sygnaturę odsyłającą do innych stron, Twoich kanałów (ale bez nachalnych reklam) i nie będącą większą niż pisany post bo utrudnia to czytanie treści, a o nią chodzi nam przecież najbardziej
3. Sygnatura może mieć baner, ale nie kłujący w oczy, odnoszący się do innego forum, sklepu za zgodą Administracji. Bez zgody mogą zostać usunięte

§ 4. A na koniec
1. Administracja nie jest Twoim wrogiem. Ma głos decydujący, ale potrafi i chce wysłuchać innych Użytkowników. Sprawy problemowe mogą być poruszane publicznie - nie bój się pytać
2. Każdy ma prawo do zgłoszenia propozycji zmian w Regulaminie, działania Forum LGA czy pomysłów na polepszenie funkcjonowania. Każdy wniosek będzie rozpatrywane ale nie koniecznie akceptowany. Administracja również zastrzega sobie prawo do jego zmiany w każdej chwili i zobowiązuje się do ich podania do publicznej wiadomości
3. Sprawy związane z technicznym działaniem Forum należy zgłaszać Administracji lub w odpowiednim dziale na Forum
4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem decydujący głos ma Administracja z poszanowaniem zdania Użytkowników

Wszyscy tutaj jesteśmy pasjonatami. Niech tworzenie naszej małej społeczności będzie oparte na zdrowych zasadach, normach społecznych i prawnych. Bierzmy współodpowiedzialność za jej tworzenie, szanujmy siebie nawzajem, pracę swoją i innych, zdanie swoje i innych - poprzez zgłaszanie przypadków łamania Regulaminu, czy ogólnych norm.Kontynuując rejestrację oświadczasz, że zgadzasz się ze wszystkimi wymienionymi powyżej postanowieniami oraz innymi regułami ustalonymi przez administratorów tego forum. W celu poznania pełnych reguł obowiązujących na forum, skontaktuj się z administratorem.